You Are Reading

örNeklerin örDeklere dönüşmesi yada balkabağı sendromu

bugün 2 yıldır görmediğim bir arkadaşımı gördüm. uzaktan davulun sesi hoş gelir ya, bana da öyle hoş geliyordu onun sevgilisiyle yaşadığı ilişki.

şuraya gelicem ki, herkesin bazı konularda örnek aldığı insanlar olmuştur.
teyzemi çocuk yetiştirme konusunda, annemi kendi ayakları üzerinde durabilme, babamı umursamazlık, kardeşimi bencillik, anneannemi çemkirme, dedemi sanatkar efendime söyliyeyim kate moss'u tarz olarak örnek görüyorum ben....(yalnız dedem kısmından sonra kate moss bayaa alakasız durdu, neyse)
ilişkiler konusunda da birkaç insan vardı aha böyle parmakla gösterdiğim, onunkini de öyle pörfekt buluyordum. uzaktan uzağa emek vererek severek filan kotarıyorlardı işi.
biri bir şehirde biri başka şehirde, katı aile, parasızlık, okul, iş derken...
vay be diyordum.
herkes ne pörfekt diyordum.
tanışmaları bile enteresandı...böyle bir romantik efendim bi pörfekt bi pörfekt...

belli ki öyle değilmiş.
en azından o öyle değilmiş....ilişkilerin altında da birçok şey yatıyor...herşey o kadar da toz pembe değilse madem ben neden uzaktan uzağa kanıyorum lan öyle salak mıyım ben?

allah allah...

herkes çabalıyor mu yani böyle görünsün diye?
yoksa orjinalinden mi böylemükemmel bazı insanlar?

yazının sonuna doğru genelleme yapıp artizlik olsun die 2 laf yapcaktm ama teyzemn 1 gün bile çocuklarına kzmadığını görünce onun da pörfekt olduğuna karar verdim.
anneannem de her zmn çemkireblio...
dedem 70 küsür yaşında hala ayakkabı sevdasıyla yanıyor, mimarlığa bayılıyor...
annem canavar gibi maşalla...
kate moss da hala pörfekt...

ulan ne yazcaktım ne oldu...

böyle blog mu olur lan...
istikrarsız mıyım neyim resmen bok gibi oldu!
bana örnek olanların aslında içten içe birer ördek olduğuna bağlayacaktım ama galiba ördek olan benim o_0
gıcık oldm!
azönce gelen kola içmeyin adlı spam mesajımı da aldığıma göre, bunları kutlamak için 2 buçuk litrelik kola içerim!

dönünce daha güzel yazcam bu sefer....

( yanıt: çok da penis)

Comments for this entry

 

Copyright 2010. All rights reserved.

RSS Feed. This blog is proudly powered by Blogger and uses Modern Clix, a theme by Rodrigo Galindez. Modern Clix blogger template by Introblogger.